poniedziałek, 13 czerwca 2016

Słowa podziękowania i krótka refleksja

Dzisiejszy post jest owocem moich weekendowych refleksji. Zrodziły się w mojej głowie w wyniku czytania Waszych komentarzy pod poprzednim wpisem. Dlatego planowany tekst związany z treningiem przekładam na środę. 


Chcę żebyście wiedzieli, jak wiele znaczą dla mnie Wasze słowa. Czytając każdy komentarz, czułam jak w moim sercu iskierka nadziei przemienia się w płomień. Najchętniej uściskałabym każdego z Was osobiście wyrażając tym swoją wdzięczność. Niestety to niemożliwe, dlatego jedyne co mogę zrobić to wkładać w ten blog całe swoje serce. Szanuję Wasz cenny czas więc, nie przedłużając - dziękuję! Jeszcze bardziej trwam w przekonaniu jak ważne jest wsparcie drugiego człowieka.


Na koniec zostawiam Was z piosenką, której piękno i wymowę odkryłam dopiero teraz. Pamiętajcie - życie mamy tylko jedno. To piękny dar, który czasami docenia się za późno. Przestań pędzić - przystań i rozejrzyj się. Doceń to co masz! Czerp radość z pozornie małych rzeczy- z uśmiechu bliskiej osoby, ze spotkania z przyjaciółmi, czy nawet z wyjścia do sklepu. Nie załamuj się z powodu spotkanych na drodze problemów. Stawiaj czoła wyzwaniom! Po prostu - żyj!




Miłego tygodnia kochani!

17 komentarzy:

  1. U mnie jutro pojawi się post, nad którym długo pracowałam - o dietach ubogokalorycznych i ich konsekwencjach, niestety na swoim własnym przykładzie. Być może będzie to przestroga dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczekuję tego wpisu odkąd mnie o nim poinformowałaś :) Doceniam to, że chcesz dzielić się tak przykrymi doświadczeniami z innymi. Niestety diety ubogokaloryczne cieszą się wielką sławą. Mam nadzieję, że twój post dotrze do wielu osób ;)

      Usuń
  2. Nie masz za co dziękować, to normalne że wspiera się drugiego człowieka w potrzebie :) nie musimy nawet się znać, żeby sobie pomóc i podnieść na duchu kilkoma słowami :)
    pozdrawiam Cię cieplutko:*!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie to ujęłaś. I jak tu nie dziękować takim osobom jak Ty?! :)

      Usuń
  3. Przytulam Cię wirtualnie, fajnie jest wiedzieć, że Internet to nie tylko fala hejtu, ale również prawdziwi życzliwi ludzie. Ludzie z uczuciami, refleksjami, mający coś do przekazania innym, dojrzali życiowo, mądrzy. Ty jesteś jedną z nich, dzielisz się doświadczeniami i jesteś w tym szczera, dajesz nadzieję i otrzymujesz ją z powrotem ze skumulowana siłą od wszystkich, do których dotarła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu Twojego komentarza wpatrywałam się w ekran monitora i nie wiedziałam co powiedzieć. Dla takich słów i osób warto żyć. Bardzo dziękuję za wsparcie. Mimo,że prowadzę bloga od niedawna, dostrzegam osoby, które szczerze komentują moje posty. Ty jesteś właśnie jedną z nich. Doceniam każde Twoje słowo. Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
    2. Nie ma za co :)Ja też Ci dziękuję za cenne uwagi pod moimi postami, cieszę się jeśli moje rady mogą się komuś przydać :)

      Usuń
  4. w internecie wbrew pozorom więcej ludzi da ciepłe słowa niż w realu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe spostrzeżenie, jak najbardziej się z nim zgadzam ;)

      Usuń
  5. Cieszymy się również, że tyle osób jakby nie patrząc obcych potrafi wesprzeć drugą osobę wbrew powszechnie panującej opinii o modzie na hejt :) Dobrze, że dostałaś jeszcze więcej mocy do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejt świadczy jedynie o braku kultury. Jak najbardziej rozumiem krytykę, ale nigdy nie pojmę zwykłej dokuczliwości. O tak, Wasze słowa dają mi niezwykłą moc :)

      Usuń
  6. A już się martwiłam, że rezygnujesz :) komentarze potrafią zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciej polecę na Księżyc niż zrezygnuję ;)

      Usuń
  7. Masz rację, życie jest piękne i trzeba z niego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też tak sądzisz :)

      Usuń
  8. Nie musisz dziękować cieszę się że podzieliłaś się swoją historią i że trafiłaś na same pozytywne odpowiedzi w komentarzach :)
    Pamiętaj że piękno jest w tobie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne wspaniałe słowa. Jeszcze raz bardzo dziękuję i jestem pewna,że będę to często powtarzać :)

      Usuń