środa, 1 czerwca 2016

Timer - przydatna aplikacja na telefon


Ostatni wpis dotyczył fit pułapek. Nie chcę jednak aby  był  on uważany za atak na świat fitness. Uważam, że aktywność fizyczna powinna gościć w naszym życiu. Każda osoba powinna znaleźć taki sposób na aktywne spędzanie czasu, który będzie sprawiał jej przyjemność. Jeżeli nie lubisz biegać, nie zmuszaj się do joggingu. Zamiast niego możesz wybrać godzinny spacer. Ponadto, pamiętaj o zdrowym rozsądku. Będę to powtarzać do znudzenia, ale to właśnie brak umiaru jest dzisiaj powszechnie występującym problemem.


Na moje sposoby aktywnego spędzania czasu składają się głównie domowe ćwiczenia siłowe. Ważna jest dla mnie jakość treningu dlatego próbuję jak najlepiej go zorganizować. Jeżeli wykonujemy ułożony przez siebie trening, problemem może stać się  dla nas organizacja czasu. Można wówczas kupić timer do ćwiczeń, jednak istnieje wygodniejsza opcja- timer na telefon.




W internecie można znaleźć wiele darmowych timerów na telefon. Przyznam się, że poświęciłam trochę czasu na wybranie aplikacji spełniającej moje oczekiwania. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, używam aplikacji Round & Workout Timer (widocznej na pierwszym zdjęciu).



A wy  używacie aplikacji podczas ćwiczeń? 


Życzę miłego dnia! :)

10 komentarzy:

  1. Zazwyczaj ćwiczę korzystając z internetowych treningów lub na płycie, dlatego timera jeszcze nie potrzebowałam, ale uważam że to bardzo fajny pomysł dla osób samodzielnie układających zestawy ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna aplikacja, nie znałam :) Ja używam timera zazwyczaj gdy robię deskę/plank, o zgrozo - to dlatego źle mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak! Takich aplikacji jest już multum, tak samo online w internecie na laptopie- są super przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam żadnych takich aplikacji, może kiedyś na jakąś się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczę z FitnessBlender i SarahBethYoga. Ci pierwsi mają swój timer, SarahBeth z kolei wyznacza czas swoim oddechem :P Ale często nie włączam komputera, żeby odpalić trening z FitnessBlender - wtedy używam Impetus (timer na telefon, który właśnie ma opcje, o których piszesz) i spisanych programów ćwiczeń z tej strony. Bardzo przydatna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, przydałby mi się taki poręczny timer. Zwykle korzystam po prostu z sekundnika w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O bardzo często używam tych aplikacji, i nie tylko do ćwiczenia, ale jak robię inne rzeczy na czas. Niestety w dzisiejszych czasach "czas to pieniądz" i trzeba na każdym kroku sprawdzać, czy nie marnuje się jego za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Timer jest świetną opcją w zorganizowaniu treningów, zwłaszcza taki w telefonie, bo zawsze jest pod ręką. Sama często z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś szukałam jakieś fajnej aplikacji tego typu, ale w końcu zaczęłam używać online :)
    Ale chyba zacznę jej używać :)

    OdpowiedzUsuń