piątek, 3 czerwca 2016

Zapiekane tortille z truskawkami, fetą, szpinakiem i czekoladą


Witam Was w kolejny piękny dzień! Mamy już czerwiec, co oznacza sezon na truskawki. Jest ktoś taki kto nie lubi truskawek? Jeżeli tak proszę się do mnie zgłosić, muszę poznać tak nietypową osobę :)


Co do przepisu, jest on bardzo prosty i szybki do wykonania. Polecam go dla miłośników truskawek i czekolady!


Składniki (na 1 porcję):

 

Tortilla – 2 sztuki
Truskawki – 10 sztuk
Liście szpinaku – 2 garście
Ser feta – 30 g
Gorzka czekolada – 20 g


Przepis: 

 

Na tortillę kładziemy kolejno: liście szpinaku, pokrojone w plasterki truskawki, pokrojoną w kostkę fetę i rozdrobnioną czekoladę. Tortille zawijamy i podpiekamy z obu stron na rozgrzanej teflonowej patelni.


I gotowe! Całość można polać rozpuszczoną czekoladą. Smacznego!


36 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tortillę na słodko. Chociaż nie, widziałam kiedyś z masłem orzechowym oraz bananem. Chyba będę musiała u siebie taką zaserwować :) Chociaż u mnie ostatnio na blogu bardziej nowinki żywnościowe, to przepisy kiedyś też były :)
    usfoody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie! :-)

    Zapraszam na mojego bloga! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nawet bez zaproszenia na Twojego bloga zaglądam regularnie ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie próbowałam truskawek ze słoną fetą :) Ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio feta u mnie króluje, dlatego żadne połączenie mi nie straszne ;D

      Usuń
  4. Za fetą nie przepadam, ale truskawki zapiekane w tortilli bardzo mi się podobają :D Poza tym lubię połączenie truskawek z czekoladą, no i czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkami + rozpuszczona gorzka czekolada to moja miłość :)

      Usuń
  5. Odważne połączenie :D Ja chyba bym z takim nie zaryzykowałam, tzn. bez fety i szpinaku jak dla mnie pycha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem miłośniczką fety i szpinaku, ostatnio na moim talerzu króluje podsmażany szpinak z dodatkiem fety :)

      Usuń
  6. Lubię takie ciekawe połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego połączenia jeszcze nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że dziś także pierwszy raz spróbowałam :)

      Usuń
  8. Oja, pychotki! :) Super połączenie, musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Intrygujące połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba spróbować czegoś nowego ;)

      Usuń
  10. nie typowy pomysł, mam nadzieję, że smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro go powtórzę, więc bez obaw ^^

      Usuń
  11. Nie wpadłoby mi to do głowy, żeby zrobić tortillę na słodko - super pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to chłopak reaguje krzykiem na wietrzenie, więc wiem, jak to jest :D

      Usuń
  12. Ciekawy przepis, na pewno kiedyś wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Takie potrawy są idealne kiedy znudzą nam się sprawdzone smaki.

      Usuń
  13. ojaaaa poproszę porcję i dla mnie:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj zjadłoby się! :D Ciekawe nadzienie więc i tak muszą smakować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, że wole tortille zapiekana typowo na słono.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, nic nie zastąpi mi tortilli z kurczakiem, ale czasami lubię spróbować czegoś innego. Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Nigdy jeszcze nie jadłam tortilli na słodko! Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te połączenie smaków musi być wyśmienite, muszę spróbować, wygląda obłędnie !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Starałam się żeby jakoś to wyglądało, poczułam się troszkę jak w Masterchefie ;)

      Usuń