poniedziałek, 4 lipca 2016

Miesiąc w zdjęciach - czerwiec


Witajcie w pierwszy lipcowy poniedziałek! Aby ocieplić ten blog, postanowiłam stworzyć cykl wpisów, w których podzielę się z Wami zdjęciami z minionego miesiąca. Wiem jak wiele osób robi podobne wpisy i nie ukrywam, że uwielbiam takie posty.


Uprzedzam Was – w czerwcu nic ciekawego się u mnie nie działo ;)




 1. Sezonowa sałatka
 2. Nowy nabytek - tato wie jak uszczęśliwić córkę
 3. Czerwiec potrafi rozpieścić człowieka ^^






 1. Trzeba jakoś przeżyć te upały...
 2. Koncert
 3. Sukienka po tysiącach przeróbek, dobrze mieć mamę krawcową :D






1. Rest
2. Tęsknię za tymi emocjami...
3. Wycieczki rowerowe - najlepszy sposób na dostrzeżenie pięknych okolic

Na koniec małe ogłoszenie. Za 3 dni wyjeżdżam nad polskie morze. Z tego powodu przez około 2 tygodnie nie pojawią się nowe wpisy. Jednak będę starała się pojawiać na Waszych blogach. Kwestią jest złapanie w telefonieWi-Fi ;)


Ściskam Was i pozdrawiam ! :)

89 komentarzy:

  1. Piękny ten czerwiec...ciepły, pełen emocji i pyszności :) życzę udanego wypoczynku :) również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwiec to miesiąc pełen dobroci :) Bardzo dziękuję!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! :) Udanego pobytu nad morzem, porządnego wypoczynku Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten wypoczynek towarzyszy mi już od połowy maja, ale trzeba nabrać sił przed nowym wyzwaniem, czyli życiem na studiach :)

      Usuń
  4. Śliczna sukienka ;)
    No i pysznie u Ciebie było :)
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna sukienka, którą założyłam w minionym miesiącu ;D Oj pysznie, to dzięki truskawkom! Już tęsknię za ich smakiem... Dziękuję :)

      Usuń
  5. Wyglądasz jak księżniczka :) Sukienka prześliczna :) Na jaką okazję? ;) Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech nie schodzi mi z twarzy dzięki tej księżniczce! :) Aż przypomniało mi się dzieciństwo, kiedy marzyłam o zostaniu ową księżniczką ;D Okazją spotkanie rodzinne, pewna rocznica. Dziękuję za wszystkie miłe słowa! ;)

      Usuń
    2. To cieszę się, że tą księżniczką zostałaś :)Brakuje Ci tylko diademu ale to zawsze można jakoś załatwić - będę musiała taki dla Ciebie skombinować:) I nie musisz dziękować - wystarczy, ze często będziesz się uśmiechać ;) ♥

      Usuń
  6. Sukienka świetna! Dobrze wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałabym, że sukienka spodoba się tak wielu osobom! Dziękuję :)

      Usuń
  7. Piękna sukienka! A co to za koncert był? Super, że korzystasz z darów czerwca :) Trzeba brać garściami taką pogodę, warzywa i owoce!

    A gdzie nad morze jedziesz? Ja 14 jadę na 3 dni do Gdanska z bratem i mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koncert IRY xD Mama mnie na nich przyciągnęła, ale nie żałuję ;) Ostatnio na koncercie ,,swojego" zespołu byłam dwa lata temu :< Oj tak trzeba korzystać z dobroci lata, żeby nie dopadła nas później jesienna chandra!

      Międzyzdroje. Jak nie lubelskie to morze! Coś czuję, ze kiedyś przypadkiem się spotkamy :D

      Usuń
    2. Oj tam, IRA, nie IRA, grunt, że spędziłaś fajny czas z mamą :) Ja chyba nigdy nie byłam na koncercie jakiegokolwiek ze swoich ulubionych zespołów - najpierw mama mówiła "Nie pojedziesz, bo daleko" (Warszawa lub Kraków), teraz z kolei ceny biletów są dosyć spore :( Marzył mi się Open'er, ale to daleko i właśnie cenowo kiepsko... Ale na pewno kiedyś na jakiś pójdę :)

      Spotkamy się i to nawet nie przypadkiem :P

      Usuń
  8. sezonowa sałatka mniam mniam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwcu mogłabym tylko jeść sezonowe owoce i warzywa :D

      Usuń
    2. ja truskawki jem kilogramami:D

      Usuń
  9. truskawki-za to kocham czerwiec;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak sielsko, brakuje mi takiego spokoju, ostatnio miasto za bardzo mnie przytłacza, muszę chyba jechać na jakąś wycieczkę krajoznawczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka wycieczka dobrze Ci zrobi :) Osobiście najlepiej odprężam się w miejscach ,,nieskażonych" przez człowieka. Warto jest odciąć się od zgiełku miasta i zacząć odkrywać piękno polskich wiosek. Po takiej wycieczce człowiek inaczej patrzy na świat ;)

      Usuń
  11. Widać, że miesiąc minął bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że czerwiec spędziłaś przyjemnie :) sezonowe sałatki to pychota

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobrego na zdjęciach. Chcę mi się lodów, truskawek (wiśni też, czekam), rowerowych wycieczek i wypadu nad jezioro. Chętnie też wróciłabym do kibicowania Polakom i zjadła coś dobrego... Oby lipiec był dla Ciebie jeszcze lepszym miesiącem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że zrealizujesz większość Twoich ,,małych celów" ;)

      Dziękuję! Również Tobie życzę udanego miesiąca :)

      Usuń
  14. Dostałaś wymarzony prezent od Twojego taty :) Potrafi Cię rozpieszać :) Dla mnie to byłoby spełnienie marzeń... ale już takie spełnił mi mój mężczyzna ;) Dokładnie taki sam gryf mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy się składać na gryf, dlatego moja radość była jeszcze większa ;) O proszę, to tylko pozazdrościć takiego mężczyzny! Lepszego prezentu chyba nie mógł podarować :D

      Usuń
  15. Ale truskawek! Ja w tym roku tak mało ich zjadłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, mamy jeszcze jagody, czereśnie, wiśnie. Korzystaj z polskich dobroci póki czas! ;)

      Usuń
  16. Taką sałatką to mogłabyś się podzielić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz nie pomyślałam! Następnym razem dam znać :D

      Usuń
  17. Też tęsknie za emocjami związanymi z Euro, ale już niedługo igrzyska
    Udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, dziękuję za przypomnienie i życzenia ;)

      Usuń
  18. Czerwiec bym powiedziała, że udany. Bardzo ciepły i na pewno minął ci przyjemnie. Na jakim koncercie byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym powiedzieć, że minął mi nawet bardzo przyjemnie :) IRA, nie jestem jakąś ich fanką i ten koncert był raczej spontaniczną decyzją mojej mamy. Ale pozytywnie mnie zaskoczyli. Głos pana Gadowskiego jak dzwon! :)

      Usuń
  19. Sukienka jest piękna! masz zdolną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moja mama prosiła mnie bym zrobiła dla niej tu mały kącik,w którym będę zamieszczać jakieś jej ciekawsze przeróbki lub kreacje. Może niedługo dodam post tego typu :)

      Usuń
  20. Sukieneczka jest prześliczna! Tak całkiem w moim stylu ^^
    Wypoczywaj i goń za internetem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nawet styl ubierania mamy podobny :D Dziękuję, oj będę na niego polować :>

      Usuń
  21. O ja też uwielbiam lody, a jak są upały to w szczególności. Najbardziej uzależniłam się od lodów, gdy oglądam mecze siatkówki, dziwne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może te emocje związane z meczami tak działają na człowieka :) Jeszcze nie tak dawno Polska żyła siatkówką... Pamiętam jak w internecie krążyły pytania typu ,,dlaczego piłka nożna jest naszym sportem narodowym, jeżeli to w siatkówce mamy liczne osiągnięcia?" Minęło kilka lat od tych uwag, teraz pewnie niejedna osoba zmieniła swoje zdanie ;)

      Usuń
  22. Zdecydowanie jestem za takim cyklem notek na blogu :) Szkoda tylko, że zdjęcia takie małe, następnym razem dodaj w większym formacie, bo mało co na nich widać :)
    Świetny prezent od Taty - praktyczny i na pewno potrafił ucieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać, dziękuję za uwagę! ;) oj tak moją radość usłyszała cała ulica :D

      Usuń
  23. No czerwiec potrafi rozpieścić sezonowymi owocami i warzywkami :) Ja uwielbiam czereśnie <3
    Szkoda, że dla nas Euro już się skończyło, jednak możemy jeszcze kibicować innym :P
    Lubię takie podsumowania :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jem czereśnie i ogladam końcówkę mistrzostw :D dziękuję ;)

      Usuń
  24. Śliczna sukienka :))
    Takie sałatki sezonowe są najlepsze! I już na sam widok kolorów na talerzu człowiek się cieszy ;)
    Życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się, że człowiek je oczami , u mnie się to sprawdza ;) dziękuję bardzo!

      Usuń
  25. I ja tęsknię za emocjami towarzyszącymi grze naszych chłopaków na euro :D nie sądziłam, że to kiedyś powiem, ale naprawdę wkręciłam się w oglądanie meczów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie ;) chyba wiele osób poczuło ten klimat. Oj przeżyłoby się to jeszcze raz!

      Usuń
  26. Zazdroszczę sezonowych owoców! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziesz miała wiele okazji by ich spróbować! Zależy kiedy wracasz ;)

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się ta sukienka. Ja też tęsknię za meczami :( Takie wpisy faktycznie są super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mamy chociaż wspomnienia, takich mistrzostw się nie zapomni. Trzeba cierpliwie czekać na kolejne rozgrywki ;)

      Usuń
  28. Ile wspaniałych truskawek :) Sezon dopiero się zakończył, a mi już ich brakuje :) Sukienka rewelacyjna. Udanego wypoczynku. Koniecznie zrób dla nas dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie truskawki są niezastąpione w smaku, warto na nie poczekać te 10 mięsiecy... Właśnie ten krótki okres kiedy możemy się nimi cieszyć sprawia że smakują nam jeszcze bardziej :) Dziękuję! Chyba zaleję Was tymi zdjęciami ;)

      Usuń
  29. bardzo lubię takie wpisy, a sukienka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałabym, że sukienka spodoba się tylu osobom ;) dziękuję!

      Usuń
  31. oo.. a ja wyjeżdżam jutro na Puck! :D haha, to będziemy niedaleko siebie ;)
    Uwielbiam czerwcowe owoce <3 ogólnie, lato zawsze nas tak wynagradza <3
    piękna suknia!

    Też tęsknie za kibicowanie Polakom :( byli świetni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O znalazłaś wolne miejsca? Tak straszyli a tu w Międzyzdrojach pełno tabliczek z napisami ,,wolne pokoje" ;) jak ja lubię tę nazwę ,,Puck":D oj byli , przyznam się, że przed mistrzostwami w nich nie wierzylam...

      Usuń
  32. Świetne zdjęcia. Szczególnie obrazek z Resetu zastosowałbym u siebie w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc w moje okolice :) tylko teraz zaczął się sezon i nie da się tam przejść. Ale na jesień znowu można się zrelaksować przy tej niezwykłej ciszy :)

      Usuń
    2. Zapamiętam sobie ;). A na razie sprawdze jak w mojej okolicy ma się sytuacja. Całkiem możliwe, że znajdę ciszę i spokój. No, ale bez takich widoków.

      Usuń
  33. Ciekawe zdjęcia, myślę że każdy z nas ma takie miesiące, że mało się dzieje, ja jakbym miała pokazać swoje życie, to musiałabym chyba publikować jak głupie maile można dostać pracując w obsłudze technicznej, bo na serio można dostać bardzo głupie pytania, łącznie z tym co znaczy ta i ta ikonka na pulpicie i czemu myszka nie działa (a nie jest podpięta do komputera)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to takie pytania moglaby zadawac mi moja mama, która w ogóle nie zna się na tych sprawach . Ale żeby dzwonic z takimi pytaniami do obsługi telefonicznej to juz przesada. Współczuję. Musisz miec stalowe nerwy. Zycze powodzenia :)

      Usuń
  34. Cudowne zdjęcia! Ta sezonowa sałatka wygląda smakowicie! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam tęsknić za tą sałatką ;) Dziękuję!

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak sądzisz ;)

      Usuń
  36. Ale cudowną sukienkę mama Tobie wyczarowała! :) Pięknie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki noszę,,od święta " ale powoli zaczynam się do nich przekonywać. Dziękuję:)

      Usuń
  37. Ile truskawek!!! ❤ 🍓🍓🍓 Ja w tym roku jakoś mało ich zjadłam... :P Miłego wypoczynku! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam Tobie wysłać, bo u mnie nie miał kto już ich jeść ;D Dziękuję:)

      Usuń
  38. Mama krawcowa na pewno się przydaje ;D Uwielbiam lato za owoce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to przyznać. Nawet przerobiła mi sukienki, które miałam na studniówkach ;D Zgadzam się co do kwestii owoców. Trzeba korzystać z takich dobrodziejstw, żeby w zimie nie dopadły nas wyrzuty sumienia! :>

      Usuń