czwartek, 21 lipca 2016

Treningi z internetu warte uwagi #1 - Extreme Abs Workout 2



Jak już wspominałam, ćwiczę według ustalonego przeze mnie planu treningowego.Czasami jednak potrzebuję pewnej odskoczni. W takich momentach polegam na serwisie youtube. Ostatnio w celu pobudzenia moich mięśni brzucha odwiedziłam kanał Cassey Ho i znalazłam filmik Extreme Abs Workout 2. Oglądając go, uznałam, że przedstawione ćwiczenia nie są trudne. Zaczęłam nawet wątpić w słowa Cassey, która opisała ten zestaw jako możliwie najcięższy trening w naszym życiu.



Moje odczucia podczas treningu

Jednym słowem – ogień! Przyznaję, dawno nie poczułam tak mocno mięśni brzucha. Same ćwiczenia nie są ciężkie, ale ich działanie jest zniewalające! Jeżeli  będziecie pamiętać o prawidłowej technice i skupicie całą uwagę na wykonywaniu ćwiczeń to gwarantuję, że pozytywnie się zaskoczycie! Zdradzę Wam, że w pewnym momencie tak bardzo poczułam brzuch, że musiałam przerwać ćwiczenie ;) Jednak dla osób początkujących ten trening może okazać się zbyt ciężki. Polecałabym go natomiast dla osób średnio zaawansowanych.



Trening Extreme Abs Workout 2

Czas trwania – 10 minut
Sprzęt – mata do ćwiczeń
Ćwiczona partia ciała– brzuch



Wykonywane ćwiczenia :





Filmik z treningiem




Macie swoje ulubione ćwiczenia z youtube? A może wykonywaliście już polecany przeze mnie trening? :)

43 komentarze:

  1. Kiedyś ćwiczyłam często z Cassey i przyznaję, że jej ćwiczenia są bardzo efektywne choć czasem na takie nie wyglądają. Tych ćwiczeń polecanych przez Ciebie akurat nie próbowałam, ale po recenzji musze koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że trochę mi zajęło przekonanie się do treningów Cassey, kiedy je włączałam i oglądałam wydawały mi się naprawdę proste. Pozory mylą :) No to życzę miłego treningu!

      Usuń
  2. Ja zazwyczaj robię "10 minute abs workout" z FitnessBlender - bardzo podobny zestaw, tylko tutaj więcej. Jak na to patrzę, to czuję ból w brzuchu :D Tylko osoby, które nigdy nie robiły crunchy w różnych konfiguracjach stwierdzą, że to jest proste - widzę, że mięśnie brzucha są cały czas napięte, więc podejrzewam, że czuć niezły ogień :D Chyba sobie spróbuję (chociaż ja nigdy nie będę mieć typowego sześciopaka, bo mam trochę luźnej skóry na brzuchu, ale lubię, jak mi się zarysowuje delikatnie brzuszek po takich crunchach :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 10 minute abs workout bardzo lubię wracać. W ogóle mam sentyment do treningów FitnessBlender :) Jak najbardziej zachęcam Ciebie do tego treningu! Ja wykonuję takie ćwiczenia w celu wzmocnienia swoich mięśni, o sześciopaku nawet nie marzę ;) Ale nie ukrywam, lubię to uczucie kiedy czuję napięty brzuch. Wtedy jestem pewna, że gdzieś tam mięśnie są ;D

      Usuń
  3. ja z internetu korzystam z ćwiczeń jogi, duży wybór filmików:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieram się za tę jogę i zabrać się nie mogę ;) Muszę w końcu znaleźć coś dla początkujących. Dziękuję za przypomnienie!

      Usuń
  4. Najczęściej korzystam z kanału FitnessBlender.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma lepszego kanału! Kelli i Daniel są moimi ulubionymi trenerami na youtube :)

      Usuń
  5. Lubię odkrywać nowe kanały poświęcone ćwiczeniom w internecie. Super! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich kanałów jest coraz więcej, jednak ja najczęściej polegam na tych sprawdzonych ;) Bardzo się cieszę! Gdy go wykonasz, koniecznie powiedz jak było! :)

      Usuń
  6. Jak widać przez internet też można ćwiczyć - tj z pomocą youtube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób w ten sposób zaczynało swoją przygodę z ćwiczeniami. I w domowych zaciszu można wykonać dobry trening :)

      Usuń
  7. bardzo rpzydtane! dzięki < 333 mega się rpzyda ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz! ;)

      Usuń
  8. Ja nie umiem tak ćwiczyć - nie chce mi się nigdy i nie potrafię się zmobilizować - kiedyś nawet próbowałam, ale po 5 minutach miałam dosyć - strasznie to było dla mnie nudne :/ Choć z pewnością takie ćwiczenia fajnie wpływają na ciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest zmuszanie siebie do nielubianych ćwiczeń, dlatego rozumiem Twoją postawę ;)Racja, takie ćwiczenia do najciekawszych nie należą, ale z Cassey nie da się nudzić :D

      Usuń
  9. Nigdy nie słyszałam o jej kanale :) Ja polecam na mięśnie brzucha ćwiczenia z Dziurską lub Mączyńską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Małgosią jeszcze zdarzało mi się ćwiczyć, ale nie wiedziałam, że Kasia Dziurska ma własne treningi! Dziękuję za informację :)

      Usuń
  10. Przyznam, że dla mnie to czarna magia, ale może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli na co dzień nie ćwiczysz mięśni brzucha, to radziłabym zacząć od łatwiejszego treningu ;)

      Usuń
  11. Ja i mój brzuch to ciężki temat ;) może spróbuję, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nie wykonujesz takich ćwiczeń? W tym przypadku odradzam ten trening, na poziomie początkującym można sobie zrobić krzywdę.

      Usuń
  12. ... a ja teraz ćwiczę wyłącznie na siłowni na świeżym powietrzu przy placu zabaw moich dzieciaków ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywność fizyczna na świeżym powietrzu to świetny pomysł! Oby jak najwięcej powstawało takich miejsc jak otwarte siłownie :)

      Usuń
  13. My obecnie jesteśmy zachwycone polecanym prze Ciebie wcześniejszym treningiem cardio kikboxingu :) Do tego też z chęcią się dobierzemy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kickboxing zdobył Wasze serca? To świetnie! :D Niestety tu nie ma żadnych kopniaków i uderzeń, ale zapewniam, że ten trening też daje w kość ;)

      Usuń
  14. Ja się jednak trochę boję, że ćwiczenia będę złe wykonywać. Nie lubię się przeciążać, więc na jedyna formę treningu jaką chodzę to aqua aerobic, i tak bardzo często jesteśmy poprawiane, jeśli źle robimy ćwiczenie. A tutaj kto nas poprawi. Zwłaszcza, że słyszałam, że przy brzuszkach trzeba pamiętać o prawidłowym oddechu. Sądzę, że takie ćwiczenia są dla ludzi, którzy już wiedzą, jak je prawidłowo wykonywać. A ja niestety do nich nie należę (po ćwiczeniach z Chodakowską skręciłam sobie kostkę i myślę, że to niestety efekt przeciążenia). Mam nadzieję, że ktoś kiedyś wymyśli aplikację, która będzie poprawiać internautów, że źle robią ćwiczenia. Chyba właśnie podpowiedziałam komuś jak zarobić miliony dolarów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się zgadzam! Każdy trening wymaga od nas pewnej wiedzy, bez niej odradzałabym wykonywanie jakiegokolwiek ćwiczenia. Oczywiście najlepiej byłoby gdyby czuwał nad nami trener, jednak nie każdy ma możliwość uczestniczenia w takich zajęciach. Należy natomiast pamiętać, że bez odpowiedniej wiedzy można zepsuć nawet najbardziej banalne ćwiczenie. Obecnie największy nacisk przykładam na technikę wykonywania ćwiczeń. Kiedy mam do czynienia z ćwiczeniem, którego wykonywanie wzbudza u mnie wątpliwości, upewniam się za pomocą materiałów z internetu czy dane ćwiczenie wykonuję poprawnie. Pomysł na aplikację świetny! Świat idzie do przodu, dlatego kto wie, może kiedyś stworzą taką aplikację. Raczej nie byłaby to dobra wiadomość dla trenerów personalnych ;)

      Usuń
  15. Świetne są te ćwiczenia! Chętnie sama wypróbuję ten trening, chętnie poczuję ten ogień, o którym mowa :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję, że poczujesz mięśnie! Miłego treningu! :)

      Usuń
  16. Nie znam tych ćwiczeń. Ja jestem od dłuższego czasu zachwycona interwałami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interwały dają mocno w kość, pamiętam jak zawsze po nich padałam na podłogę. Masz pewnie niezłą kondycję :)

      Usuń
  17. Ja sporo ćwiczę z youtubem ale różnie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie ona jakoś właśnie nie urzekła ;o próbowałam dwóch, czy trzech treningów i no... nie poczułyśmy do siebie chemii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku też za nią nie przepadałam, czułam od niej pewną sztuczność. Jednak po obejrzeniu kilku filmów, doszłam do wniosku, że jest pozytywnie zakręcona ;D

      Usuń
  19. Chętnie skorzystam z tych ćwiczeń. Ćwiczę z YT i lubię zmieniać ćwiczenia a tych jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń