poniedziałek, 18 lipca 2016

Wyjazd - zdjęcia



Obdarowana promykami słońca znad polskiego morza, witam Was ciepło! Nie pomyślałabym, że aż tak bardzo można cieszyć się z powodu tworzenia nowego wpisu :) Ci, którzy odwiedzają mojego bloga pewnie domyślają się, że jestem jeszcze zahipnotyzowana morską bryzą. Powoli wracam na ziemię , dwa dni temu złożyłam już dokumenty na studia i rozpoczynam nowy etap w swoim życiu. Jeżeli ktoś z Was zna osobę, która mieszka w dzielnicy Ochota w Warszawie i ma do wynajęcia pokój to proszę o kontakt! ;D 



Po powrocie z wyjazdu, grzechem byłoby nie podzielenie się z Wami zdjęciami! Jeszcze tylko dodam, że poprzedni wyjazd nad morze miał miejsce w trakcie rozwoju mojej choroby. Z wiadomych przyczyn stanowił on dla mnie pewien rodzaj tortury. Po 3 latach, ze zdecydowaniem mogę przyznać – tegoroczny wyjazd był dla mnie istną przyjemnością! Spacery po plaży, szukanie bursztynów, przeprowadzanie szczerych rozmów, nocne polowanie na  kebaby, podziwianie zachodu słońca, czy też powstrzymywanie się od porwania śpiewającego przed restauracją chłopaka ( pewnie usłyszał mój okrzyk jak go pierwszy raz zobaczyłam :p ) stanowią dla mnie cudowne wspomnienia! Nie przedłużając:







A jak Wy spędzacie lipiec? Planujecie w te wakacje jakiś wyjazd? :)

57 komentarzy:

  1. Cudowny wypad! Ja też będe nad morzem, ale jeszcze nie jest to potwierdzone na 100% :) Mam nadzieję, że wypali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Przyznam się, że dopiero w tym roku doceniłam polskie morze :)

      Usuń
  2. Wspaniale, że wyjazd się udał (widać na zdjęciach :D). Na jakie studia się wybierasz? :)
    Ja planuję w sierpniu krótki wyjazd w Bieszczady, a pod koniec września lecę do Grecji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieszczady są przepiękne! Grecja - kraj moich marzeń. Będziesz miała co podziwiać! :)
      Wybieram się na psychologię.

      Usuń
    2. Świetny kierunek! Życzę powodzenia :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  3. Piękna opalenizna i nowa energia świadczą, że to był udany wyjazd i na pewno wypoczęłaś!
    Studiów gratuluję, a na maila odpiszę jutro, bo dzisiaj po powrocie ogarniam powoli życie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ^^ Oj tak, wypoczęłam porządnie nawet podczas podróży powrotnej! Jestem ciekawa jak tam u Ciebie :D

      Usuń
  4. Uwielbiam nasze morze-jak to dobrze,że nad nim mieszkam, a kiedyś żałowałam,że nie górach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle tak jest, że jak się mieszka nad morzem to zazdrości się tym, którzy za oknem mają widoki na góry. Dobrze, że Ty inaczej myślisz :D

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia ;) Pogoda chyba dopisała :)
    Z opisu wynika, że bawiłaś się świetnie, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda dopisała, tylko w dzień wyjazdu zaczęło padać, ale dzięki temu powrót był mniej bolesny ;) Bardzo dobrze będę wspominać ten wyjazd :)

      Usuń
  6. Ja za kilka dni ruszam nad polskie morze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego wyjazdu! Mam nadzieję, że pogoda dopisze!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Trudno było wybrać te bardziej na poziomie, ale się starałam :D

      Usuń
  8. mm ile pysznych dobroci ja widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich więcej, ale nie wszystko uchwycił telefon ;D

      Usuń
  9. Cieszę się, że wróciłaś ale jeszcze bardziej cieszy mnie to, że tak wspaniale spędziłaś czas, wypoczęłaś, zobaczyłaś wiele ciekawych miejsc, odpoczęłaś ;) Wspaniale czytać takie posty, oglądać te wszystkie zdjęcia - człowiekowi od razu robi sie ciepło na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się czytając Twoje słowa, nawet nie wiesz jak jestem Tobie za nie wdzięczna! Życzę Tobie żebyś w to lato też solidnie odpoczęła i doświadczyła ciekawych przygód :)

      Usuń
  10. mniam piękne zdjęcia i jedzenia i widoków;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham polskie morze, a zdjęcia są super w szczególności jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kiedy robiłam zdjęcia potraw, czułam na sobie ten wzrok ludzi Jednak bardzo lubię takie zdjęcia i nie widzę w tym nic złego. Nawet moja mama poszła w moje ślady, ale jej obiadów tutaj nie pokazałam ;D

      Usuń
  12. Ah też bym chciał wyjechać bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że to marzenie wkrótce się spełni! Zasługujesz na odpoczynek, nie możesz się zapracować! :)

      Usuń
  13. U mnie wyjazd szykuje się w ten weekend ;) Najpierw See Bloggers, a potem już relask ;) Mam tylko nadzieję, że pogoda się trochę poprawi… Bardzo lubię takie zdjęciowe posty! Zarówno czytać, jak i tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już drugi raz słyszę o See Bloggers. Muszę zagłębić się w ten temat, bo za bardzo nie wiem co to za wydarzenie ;D Pogoda ostatnio lubi sprawiać nam niespodzianki, oby była dla nas bardziej wyrozumiała :) Życzę miłej zabawy, no i oczywiście solidnego odpoczynku!

      Usuń
  14. Ale ci dobrze :) zdjęcia piękne już dawno nie byłam nad morzem chciałabym jechać do Sopotu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sopot także znajduje się na mojej liście miejsc do odwiedzenia. Mam nadzieję, że odwiedzisz go w niedalekiej przyszłości :)

      Usuń
  15. Super, że wyjazd się udał! Widać Twoje szczęście ujęte nie tylko bezpośrednio na Twojej twarzy ale także w tych pięknych zdjęciach widoków :) Powodzenia w nowym etapie życia związanym ze studiami. My przeżyłyśmy to podwójnie na licencjacie i magisterce w innych miastach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję! Mogę zapytać o kierunek studiów? :)

      Usuń
    2. Fizjoterapia aktualnie na AWF Wrocław, II stopień ;) A Twój kierunek?

      Usuń
  16. Widać, że świetnie się bawiłaś - zdjęcia super!
    Polskie morze jest cudowne, nawet gdy pogoda nie dopisuje.
    Powodzenia na studiach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niepogodę morze wydaje mi się jeszcze piękniejsze! Wówczas można podziwiać niesamowite fale :)
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Widać, że wakacje były udane :) Narobiłaś mi teraz ochoty na lody :D
    I powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, nic nie poradzę, że tak kuszą :D Dziękuję :)

      Usuń
  18. Fantastycznie, zazdroszczę wakacji, ja niestety w tym roku mogę tylko pomarzyć. Wypoczywaj, żeby nabrać dużo sił przed nowymi wyzwaniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie w tym roku to w przyszłym! Życzę więc Tobie siły i zdrowia! Racja, muszę się przygotować na nowe wyzwania, nawet jeśli oznacza to jedynie odpoczynek. Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  19. Ah piękne jest morze.. ależ za nim tęsknię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Receptą na tę tęsknotę jest wyjazd na północ kraju, czego Tobie życzę! :)

      Usuń
  20. great post :)
    love your blog!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Międzyzdroje - warto odwiedzić :)

      Usuń
  22. Przepiękne zdjęcia! A po tych ostatnich zgłodniałam! ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj mam taki apetyt, że ostatnie zdjęcia najbardziej mnie oczarowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, sama często tak reaguję na zdjęcia potraw :D

      Usuń
  24. Uuu, Ochota. Może być drogo! Nie znam nikogo, kto by tam mieszkał, ale zapraszam na Bielany!
    A jakie studia? Może pedagogika albo te klimaty?:)
    Zachciało mi się wyjazdu nad morze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym, dziękuję za informację! A więc rozejrzę się za innymi miejscami.. Psychologia, jestem po humanie ;D Może jeszcze zrealizujesz wyjazd? Ktoś tu kiedyś zamieścił post o planowaniu wycieczek za miasto :)

      Usuń
  25. Świetny musiał być ten wyjazd :) piękne zdjęcia, aż czuję ten niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała go powtórzyć. Racja, klimat wyjazdu był niesamowity! Do tego w Międzyzdrojach mieszkają przemili ludzie :)

      Usuń
  26. Też w tym roku zaliczyłam już wypad nad morze, co prawda tylko jednodniowy, ale i tak było cudownie.
    Piękne zdjęcia, też chciałbym zobaczyć występ z ogniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jednodniowy wypad nad morze może okazać się lepszy od wyjazdów trwających tydzień/dwa tygodnie. Jak najlepiej wykorzystuje się wówczas czas :) Ja się strasznie boję ognia, ale takie występy mogę oglądać :D

      Usuń
  27. Piekne widoki! No i te lody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze jest piękniejsze niżby mogło się wydawać. Lody na pewno osłodziły mi ten wyjazd :)

      Usuń