czwartek, 22 grudnia 2016

Surowa czekolada Cappuccino Migdałowe z Morwą - recenzja

Wchodzisz do Tesco i zastajesz 30 czekolad przecenionych z 10 zł na 2,50. I weź tu powstrzymaj się od kupna wszystkich... Jednak 5 sztuk musiało znaleźć się w moim koszyku. Co z tego, że czekolady miały wówczas 2 dni ważności ;D

To moje pierwsze spotkanie z czekoladami COCOA. Po śledzeniu recenzji na Waszych blogach, miałam co do tej marki spore oczekiwania. Czy było to słuszne?

Zapraszam Was na recenzję surowej czekolady Cappuccino Migdałowe z Morwą!

Składniki : nieprażone ziarno kakaowca*, cukier z kwiatu palmy kokosowej*, tłuszcz kakaowy*, migdały* 9%, morwa biała* 2,8%, kawa mielona* 0,5%*, wanilia Bourbon*

* Składniki pochodzące z upraw ekologicznych



Zapach : wyraźnie kawowy, charakterystyczny dla czekolad o danym wariancie smakowym

Struktura
: Podczas ugryzienia czekolady nieco się zaniepokoiłam o moje jedynki, które nie tak dawno pożegnały się z aparatem. Co tu mówić, czekolada jest twarda. Z tego powodu wydawało mi się, że będzie słabo rozpuszczalna. Fakt, rozpływa się wolno, ale ,,harmonijnie". Dzięki temu można dłużej delektować się smakiem czekolady.

Smak: Spodziewałam się cierpkiego i gorzkiego smaku, a spotkałam się z przyjemną, wyważoną słodyczą. Mimo, że nigdy nie byłam miłośniczką kawowych czekolad, mogę przyznać, że w tej czekoladzie nuta kawy świetnie komponuje się z ziarnem kakao. Po pewnym czasie do głosu dochodzi też lekko orzechowy posmak, który zapewne można zawdzięczyć migdałom. Tak jak się spodziewałam, nie wyczuwam tutaj morwy ani też wanilii. Mimo to, czekolada sama w sobie jest wyjątkowa. Posmakowała nawet moim rodzicom, którzy nieraz pogonili mnie do pokoju z komentarzem, że nie dla nich ,,te specyfiki".

[biała otoczka zdradza fakt, że data ważności jest krótka ;) ]

Cena: 2,50 (po promocji)

Miejsce zakupu : Tesco

Ocena : 5/6

Dodam jeszcze, że kostka, czy dwie kostki tej czekolady powinny zaspokoić ,,słodyczowego głoda". Jeśli masz więc ochotę na czekoladę, a nie chcesz zjeść całek tabliczki na raz, polecam spróbować wariantu z dzisiejszej recenzji.



I na koniec poniedziałkowa niespodzianka - paczuszka od Angeliki i Moniki z bloga Candy Pandas i batoniki od Beaty z bloga Magiczny Kociołek. Szkoda, że nikt nie udokumentował mojego zaskoczenia! Chyba muszę uzgodnić z dziewczynami co to znaczy ,,kartka świąteczna" ;D Jeszcze raz dziękuję Wam dziewczyny! Trafiłyście w moje gusta idealnie, lepiej niż moi rodzice, ale cii ^^ Dziękuję także Tobie Olu! Tato poinformował mnie, że dziś przyszła kartka świąteczna od Ciebie :) Wasza pamięć jest jak miód na moje serce!

Kochani życzę Wam Spokojnych, Radosnych i Spędzonych w Duchu Rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia! To właśnie ten czas, kiedy czujemy szczególną więź z naszymi bliskimi. Doceńmy każdą z tych wyjątkowych chwil! Wesołych Świąt!

31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawiodłam się na czekoladach tej marki :(

    Dokładnie wiemy co oznacza "kartka" - to taka większa kartka z doczepionym upominkiem (tak jak w kartkach umieszczają kawałek opłatka). Cieszę się, ze moja niespodzianka przypadła Ci do gustu :) Paczuszka Pandek rewelacyjna - widze same smakołyki, zwłaszcza domowe batoniki :D

    Dziękuję za piękne życzenia :) Ja również życzę Tobie spokojnych, pełnych ciepła Świąt w gronie rodziny... Niech to będzie wspaniały czas miłości, wspólnych spotkań... Niech nic i nikt nie zepsuje Ci tego wyjątkowego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest wiele innych marek czekolad i każdy może znaleźć coś dla siebie :)

      Haha więc to ja źle rozumiem co oznacza ,,kartka" ;D Wierzę, że dla każdego Święta będę wyjątkowe! :)

      Usuń
  3. Ale fajne niespodzianki - paczka od Pandek jak widzę kryje w sobie mnóstwo dobroci :))
    A czekoladę bardzo lubię - to chyba jedna z moich ulubionych tabliczek firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny wiedzą, co dobre ;D To jedyna czekolada z Cocoa, którą jadłam. Mam nadzieję, że reszta wersji mnie nie zawiedzie, jeśli ta jest jedną z tych lepszych ;)

      Usuń
  4. Czekolada od Cocoa zawsze ma w sobie to coś nawet jesli jest z kawą, której nie lubimy w deserach. Tą wersję dała nam do spróbowania siostra i chyba nawet nam smakowała ale jakoś szczególnie nie zapadła nam w pamięci ;P Też czaiłyśmy się na taką promocję w Tesco ale nie udało się :/
    Przepraszamy, że kartka urosła do rozmiaru paczki ale wiesz jak to jest w szale koreańskiego rytmu xD Nie bój się już nigdy nic więcej od nas nie dostaniesz! :P
    Jeszcze raz zdrowych i wesołych świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzicie, jedni to coś lubią, drudzy nie. Tak, wiem, odkryłam Amerykę ;D
      Haha deal! xD Dziś przywiozłam do domu część smakołyków od Was i zobaczyłam w mojej mamie taką małą dziewczynkę, patrzącą na słodycze jak na coś rzadko spotykanego. Chyba nigdy nie widziała azjatyckich słodkości :) I tej jej komentarze ,,ojej! a to co to?! a to okrągłe?!" :D
      Wesołych Świąt! :*

      Usuń
  5. Nigdy nie jedłam, ale nie widziałam tego u siebie a praktycznie znam każdą czekoladkę hihih :) Buziaczki i Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ją w wersji miniaturki i czeka na testy :) Jakoś ostatnio kompletnie nie mam ochoty na czekoladę, a więc sobie jeszcze trochę poczeka :D
    Co do paczuszek - wooow! Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie super kartki świąteczne :D
    Co do czekolad, to nic, że data przydatności spożycia się kończyła. Jeśli czekolada nie jest faktycznie przeterminowana, to trafiłaś na super okazję, choć ja raczej wolę te mięciutkie niezdrowe czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dawno nie jadłam już czekolady... Ale jakoś nie mam na czekoladę ochoty. Co ze mną nie tak :(
    Szukam pierniczkowej Wedlowskiej, ale nigdzie nie mogę jej dostać.

    Wesołych Świąt,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję próbować tej czekolady. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie smakiem :D Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama kupiłabym za takie pieniądze :) zresztą data ważności jest sugerowana i nie jest powiedziane że coś co jest np Do 23 nie można zjeść kilka dni po.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam jedynie wersję klasyczną i bardzo mi smakowała :) Paczka od Angeliki i Moniki robi wrażenie :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji ich próbować, ale chyba wolę mleczne i mega słodkie jak już mam pozwolić sobie na czekolade :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania wysłała mi tę czekoladę i baaardzo mi smakowała, a kawa super komponuje się z surowym kakao. Ja morwę czułam, ale nie migdały - muszę się bardziej wczuć następnym razem :D Na pewno wyląduje w moim koszyku :)
    A czekolada mleczna z tej serii jest taka delikatna, kremowa i rozpuszcza się w ustach - musisz spróbować!

    Cieszę się, że kartka doszła i baaardzo dziękuję Ci za tę od Ciebie - za piękne życzenia i słowa od serca <3 Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz?! Czułaś morwę? Patrz jak to smaki u ludzi mogą się różnić ;D
      Będę o tym pamiętać!

      Nie masz za co dziękować, to ja Tobie dziękuję! Do Twojego listu będę często powracać :) Wesołych Świąt! ;*

      Usuń
  14. Ponoć czekolada ma spokojnie 2 miesiące ważności po dacie ważności,ale szczerze nie próbowałam :)
    Wspaniałych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego ja nie trafiam na takie promocje? Uwielbiam te czekolady i co najważniejsze, mogę je jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie są to do końca moje smaki, ale może kiedyś kupię ta czekoladę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie probowalam

    https://kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham czekoladę, a z nutami kawowymi to już dla mnie ideał! Muszę wypróbować, szkoda, że nie załapałam się na tą promocję;)
    Wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. musze takączekoladę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czedekolada to chyba dla mnei idealnie stworzona ahaha. Bo ja jak tak sobie chce czasem zjeść trochę czekolady to za szybko znika cała tabliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam zakaz czekoladowania :( Niestety waga idzie za bardzo do góry :9

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam połączenie czekolady z kawą, więc taki przysmak jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudowna niespodzianka od dziewczyn! :D Tej czekolady nigdy nie próbowałam, ale widzę, że muszę to zmienić. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pyszności
    Zapraszam do mnie i do poklikania w linki :p

    OdpowiedzUsuń