sobota, 10 czerwca 2017

Dwuskładnikowy fit deser - kuleczki lodowe

Dziś przepis tak banalny, że aż zastanawiałam się czy go dodawać. Stwierdziłam jednak, że warto się nim z Wami podzielić. Przedstawiam więc lodowy deser, który często stanowi mój posiłek przedtreningowy. Zdecydowanie wolę go od klasycznego proteinowego shake'a.

Nie pomyślałabym, że mrożone jagody w połączeniu z odżywką białkową dają efekt przepysznych mrożonych kuleczek. Deser ten nie tylko zaspokoi naszą ochotę na słodkie, ale i nasyci oraz umili upalne dni.

Składniki:

Odżywka białkowa ( u mnie waniliowa) - 30 g
Jagody - szklanka

Przepis:

Jagody mrozimy (polecam to zrobić dzień wcześniej, oczywiście możemy kupić też jagody mrożone, lub jeśli jest taka możliwość skorzystać z domowych zapasów). Do miseczki wlewamy mniej więcej 1/4 szklanki gorącej wody. Dodajemy odżywkę białkową i wszystko dokładnie mieszamy do uzyskania gęstej, jednolitej masy. Do kremu wsypujemy mrożone jagody, całość łączymy i gotowe!



21 komentarzy:

  1. No przed treningiem to się proteinowego shake'a pić raczej nie powinno (tylko po :P), ale różne są teorie :D

    Nie używam odżywki białkowej, ale takiego deseru chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie powinno? O tym jeszcze nie słyszałam! Oj tam to łamiemy bariery, jak zwykle ;D

      Usuń
    2. Mój Mąż przed rejsem na kolażówce zawsze piję szejka z banana i mango :) e kuleczki wyglądają apetycznie Kochana , yumi !!!

      Usuń
    3. Przed treningiem potrzebujesz energii, czyli węgle (+ tłuszcz). Po treningu węgle + białko (dla regeneracji włókien mięśniowych). Ale jak Ci się dobrze tak ćwiczy, to nie widzę przeciwwskazań - mnie po dość dużej ilości białka jest ciężko (długo się trawi i część energii zamiast do mięśni, jest przeznaczana na trawienie) i czuję dyskomfort, ale to ja :D

      Usuń
    4. Najważniejsze by znaleźć najlepszą dla siebie opcję ;) Jem 15 g białka przed treningiem. 30 g białka uznałam za odpowiednią ilość w deserze ;D

      Usuń
    5. Z tą odżywką przed treningiem to zależy od tego, co to za trening. Ja czasami piję szejka proteinowego przed np. bieganiem i jest mi z tym bardzo dobrze. (Mój szejk zazwyczaj składa się też z węglowodanów, a nie samych białek). Ale np. jak robię trening siłowy, to piję takie cudo po treningu. =)
      I uwielbiam waniliową odżywkę! =D
      Te jagody w połączeniu z nią muszą smakować znakomicie. Robiłam kiedyś coś podobnego z truskawkami.

      ~ A.

      Usuń
  2. Ale genialne! Niby takie proste, a na pewno przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam odżywek białkowych, ale wizualnie bardzo mi się ta kompozycja podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam takich odżywek, ale na wypróbowanie porcyjki to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda i musi być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, a myślałam że to jakieś lody,a tu odżywka białkowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po kontakcie z mrożonymi jagodami przemienia się w lody ;D

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc to nigdy nie próbowałam jeszcze odżywki białkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki prosty a jeszcze nie próbowałyśmy :D Koniecznie trzeba to nadrobić tylko białeczko musi do nas dotrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja preferuję trening rano na pusty żołądek, bo inaczej nie jestem w stanie nic zrobić- każdy ma inne preferencje c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie dla mnie ale pomysł genialny w swojej prostocie a jak to swietnie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam odżywki więc przepis nie dla mnie ale super pomysł <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Od pewnego czasu sama robie fit desery i najbardziel lubie chalwe;)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda genialnie,smakuje z pewnością równie dobrze ❤

    OdpowiedzUsuń