sobota, 1 lipca 2017

Miesiąc w zdjęciach, Maj + Czerwiec

Czas pożegnać się z jednymi z najpiękniejszych miesięcy. Szczerze, to nawet dobrze ich nie pamiętam. Kiedy o myślę o maju i czerwcu, widzę siebie z nosem w notatkach ;) Ale nie narzekamy, wspominamy!



1. Ile można przygotować w 1,5 godziny czyli ostatnie ,,słoiki" na studia.
2. Kiedy ćwiczysz, a polskie tv zaczyna grać kpopy...
3. Reflection.


1. 1/3 uchwycona
2. Kiedy przyjeżdżasz do mamy a na stole leży fidget spinner. Really mom? :D
3. Łatwiej było się wprowadzać.
4. W odwiedzinach.


1. W bieli najlepiej.
2. Przed sezonem.
3. Sesjowo.

I witamy lipiec! Macie jakieś plany na wakacje? :)

Właśnie pisząc powyższe słowa, zdałam sobie sprawę z faktu, że już o to pytałam. Rok temu... Co oznacza, że piszę dla Was od ponad roku. Dziękuję, że jesteście - bardzo bardzo bardzo!

31 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby lipiec był udany i udało Ci się należycie odpocząć :)
    Co do moich planów na wakacje, to takich skonkretyzowanych nie mam, ale gdzieś wyjadę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mam takie same ,,plany" ;D

      Usuń
  2. Super fotki :) Pięknie Ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa miesiace minęły bardzo szybko a domyślam się, ze studentom jeszcze szybciej (sesje, zaliczenia itp.) Przed nami kolejny piękny miesiąc (choć upalny), pełen wrażeń i mam nadzieję przyjemnych doświadczeń :) Przepięknie tam u Was - te cudowne krajobrazy.... coś czuje, że bym tam wypoczęła, zrelaksowała się... przepiękna natura, przyroda... w całej swej klasie i okazałosci. Człowiek nie robi nic lub robi nie wiele i odpoczywa. Muszę kiedyś tam do Ciebie przyjechać by to zobaczyć na własne oczy :)

    W 1,5 godziny jeśli jest się zorganizowanym można przygotować wiele ;D I Twoja prześliczna sukienka, którą przerobiła mama (o ile dobrze pamiętam :D).

    To już ponad rok.... jak ten czas szybko minął ;) Życze Ci kolejnych lat - obyś pozostała z nami tutaj jak najdłużej, robiła to co robisz i nadal czerpała radość z pisania i pomagania innym :) Życzę Ci również aby lipiec i każdy kolejny miesiąc był udany, abyś wypoczeła, zrealizowała swoje plany, marzenia, aby wszystko się układało i aby był miesiącem cudownym, pełnym przepięknych wspomnień i pozytywnych doświadczeń:)

    Planów na wakacje jako tako nie mam. Życie lubi zaskakiwać i każdego dnia może spotkać nas coś nieoczywistego - taka niespodzianka. Wszystko się okaże :)

    Dużo dobrego życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony sesja strasznie się dłużyła, z drugiej człowiek był tak zajęty nauką, że nie spostrzegł jak z maja ,,zrobił się" czerwiec. Trzecie zdjęcie z pierwszego ,,zestawu" było robione w parku Skaryszewskim w Warszawie, mieszkałam niedaleko niego i często go odwiedzałam. Pozostałe dwa zdjęcia były robione już w mojej okolicy i zapewniam, że znajdzie się tu takie widoki jak na zdjęciu ,,warszawskim" :)
      To inna sukienka, ale też przerabiana przez moją mamę ;D
      Bardzo dziękuję :)
      No to miłych niespodzianek życzę! ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Ja nie mam planów na wakacje, bo dla mnie to nie wakacje, a normalne miesiące pracy tylko, że ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam osoby, które nie mogą mieć urlopu na wakacje. Ale zawsze to milej, gdy wychodzi się z pracy w ciepłe dni :) Wolny czas na rower czy spacer by skorzystać z lata na pewno się znajdzie ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie podsumowania miesiąca - są takie luźne i relaksujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre masz zaopatrzenie! :D Na sesję jak znalazł - odgrzewasz i masz, nie musisz nic wymyślać i gotować :P

    Dobrze, że sesja już za Tobą. Życzę Ci, żebyś wypoczęła w te wakacje :) I znalazła fajny pokój w Wawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! A ciasto zamroziłam ;D
      Dziękuję! Ja trzymam kciuki za Twój staż ;)

      Usuń
  7. I tobie i sobie życzę tego aby lipiec był dla nas lepszy mi również odrobina odpoczynku się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kpop w polskiej tv? i to nie był Gangnam style? :P
    Chciałybyśmy mieć tylko tyle rzeczy przy wyprowadzce w czwartek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GOT7 ,,Just Right" na 4 funie, chociaż wczoraj i Gangnam Style się pojawił, ale na innej stacji ;D
      O czyli u mnie to jeszcze norma? :D

      Usuń
    2. Kurcze, 4fun oglądałyśmy chyba z 10 lat temu jak co trzecią piosenkę puszczali Tokio Hotel xD Już nie mamy tego kanału :P
      U nas był to caaaały pakowany samochód, żaden pasażer się już nie zmieścił u do domu jechałyśmy pociągiem xD

      Usuń
    3. Szkoda, że nie da się na odwrót - walizki przyjechałyby pociągiem, a Wy na luzie autkiem ;D

      Usuń
  9. oj przeprowadzka to urwanie głowy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w te wakacje planuje przeczytać rekordową liczbę książek <3 Udanych wakacji ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jesteś dla mnie motywacją! Powodzenia życzę! ;)

      Usuń
  11. Jeżyk boski, mam nadzieję, że sesja cała po twojej myśli :) Życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. na szczęście lipiec dla studentów już jest spokojny i można zacząć się relaksować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia, ślicznie wyglądasz w tej białej sukience:)
    planów na wakacje mam wiele, pytanie - ile z nich uda się zrealizować;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie zdjęciowo-opisowe podsumowania miesięcy :)
    Maj oraz czerwiec również minęły mi bardzo szybko. Praktyki, ostatnie zaliczenia ocen oraz wiele imprez rodzinnych oraz 18nastkowych.
    Pięknie Ci w tej sukience :)
    Życzę udanych wakacji, wypoczywaj przed studiami!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i gratuluję ten nieoficjalnej rocznicy bloga. Czas biegnie nieubłaganie szybko :)
      Dużo kreatywności, pomysłów i postów :) Oby jak najdłużej!

      Usuń
    2. Dziękuję za te piękne słowa Olimpio :*

      Usuń
  15. Naprawdę śmieszne uczucie, gdy uświadamiasz sobie, że po raz kolejny pytasz o to samo, a mija już rok :) ten czas tak leci :P Gratuluje rocznicy :*
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam wrażenie jakbym przespała kilka miesięcy ;D
      Dziękuję :)

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia, ale ładny kotek :)

    OdpowiedzUsuń