wtorek, 22 sierpnia 2017

Baton orzechowy z orzechami nerkowca, jagodami goji, orzechami pekan NICS - recenzja



Przy ostatniej gonitwie za mieszkaniem w Warszawie, znalazłam czas na przyjemniejsze rzeczy, czyli zakupy – oczywiście zakupy słodkości. W moim koszyku znalazło się kilka batonów. Dziś bierzemy pod lupę baton, który nie cieszy się tak dużą sławą jak reszta moich łupów – a szkoda.


Baton orzechowy z orzechami nerkowca, jagodami goji, orzechami pekan NICS


Cena : 4,99 (zł)

Zakup: Carrefour

Skład


Wartości odżywcze

 



Zapach: Nie za mocny, orzechowy, bardzo przyjemny aromat. Przypomina też nieco zapach przypieczonych bułeczek. 


Smak i konsystencja : Pierwsze co mnie zaskoczyło to struktura. Baton jest bardzo mięciutki. Nazwałabym go zlepkiem, jednak takim z domowej produkcji. Nie ma on nic wspólnego ze sklejonymi syropem batonami musli.  Szybko rozwarstwia się  w buzi, dzięki czemu możemy poczuć każdy jego składnik. Ekspandowane proso, kwaskowatość żurawiny, słodycz miodu, chrupiące orzechy - bez czytania składu można łatwo go odgadnąć. 

Słodycz batona jest bardzo wysoka, także spokojnie zaspokoi on ochotę na słodkie, nawet największego łasucha. Osobom o wrażliwszych kubkach smakowych, polecam zjeść batonik z mlekiem, które stonuje nieco słodycz i jeszcze bardziej umili czas jedzenia ;)


W skrócie: Mięciutki, słodki i wyraźny w smaku baton. Już podczas przegryzania czuć moc jego składników, co jest według mnie przeciwieństwem bohatera ostatniej recenzji


Ocena: 6/6



Zgadniecie jaki baton jeszcze kupiłam? ;)

23 komentarze:

  1. Wygląda bardzo pysznie :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądem trochę przypomina mi jednego z batonów Krótki Skład albo takie cukrowe ulepki, ale piszesz, ze taki nie jest :) Jeśli jest bardzo słodki to do niego chyba bardziej pasowałby mi kwaskowaty jogurt naturalny - dodatkowo zawsze mogłabym go obtoczyć w kakao :D

    Jaki jeszcze baton? Hm... jeśli chodzi o nazwy to na takich batonach za bardzo się nie znam. Moze coś z kakao lub orzechami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki już wedle gustu :)
      Kakao i orzechy są w składzie ;)

      Usuń
    2. Hm... może Pulsin, baton Paleo Raw Sun bite, ewentualnie Dobra Kaloria (ta to chyba chrupkami a nie orzechami)? :)

      Usuń
  3. Nie jadłam, ale mnie zaciekawił, bo uwielbiam orzechy nerkowca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego batonu jeszcze nie próbowałam,ale wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentuje ale to chyba nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam uwielbiam takie batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z mężem uwielbiamy tego typu batoniki :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym zjeść bardzo lubię takie jeszcze jak są miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wczoraj pisałam jego recenzję :D Na blogu publikowałam dwa inne warianty smakowe i jak dla mnie - bomba. Przez słodycz świetnie zaspokajają chęć na cukier. Są bogato najeżone bakaliami i naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach! A ledwo je dostrzegłam, bo w Carrefourze były na przedostatniej półce :P

      Usuń
  10. bardzo lubię takie batony na drugie śniadanko w pracy :D z chęcią bym skosztowała i tego smaku z orzechami nerkowca, wygląda obłędnie! :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno osłodziłby czas w pracy :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie słodkości! Bardzo fajnie, ze dodałam zdjęcie składu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba go jadłyśmy ale kompletnie nie pamiętamy smaku xD Pamiętamy tylko ten ładny wygląd :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładny ten batonik :P Kusi samym wyglądem... ^^ Przyjemy skład dla oczu. Sama sprzedaje tego typu batony, ale taki widzę pierwszy raz :> W 100% naturalny. Nic dodać, nic ująć ! ;D

    Pozdrawiam serdecznie
    ~K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz wpływ na to co sprzedajecie, to możecie się nim zainteresować ;)

      Usuń