środa, 27 września 2017

Baton Farmer Pikantny Pomidor (Zmiany Zmiany) - recenzja


Kolejnym moim zakupem w czasie poszukiwań stancji, był jeden z ostatnio najbardziej interesujących  mnie produktów – baton Farmer o smaku pikantnego pomidora.


Baton Farmer Pikantny Pomidor - Zmiany Zmiany


Skład


Wartości odżywcze



Cena: 5,99 (zł)

Zakup: Carrefour

Zapach: Przed spróbowaniem produktu czuć intensywny i przyjemny aromat oregano i sosu pomidorowego. Jeśli miałabym go do czegoś porównać to do zapachu chrupek o smaku pizzy. Już przy jedzeniu najbardziej wyczuwalny jest aromat czosnku i suszonych pomidorów.

Struktura: Baton jest treściwy i zbity. Niełatwo odrywa się go palcami. Wszystkie składniki są tutaj dokładnie połączone.

Smak: Pierwsze, co da się wyczuć, to słoność suszonych pomidorów i aromat mieszanki przypraw. Po chwili do słonego smaku dochodzi szczypta kwaskowatości. Gdzieś w tle próbuje przebić się odrobina pikanterii, ale nie jest ona jednak odzwierciedleniem nazwy batonika. 
Tę wersję ,,Farmera” opisałabym jako połączenie suszonych pomidorów ze słonecznikiem - najwyraźniej czuć w nim właśnie te składniki.  Nigdy nie jadłam czegoś podobnego. Produkt ten jest po prostu inny, ale w dobrym tego słowa znaczeniu.  O poziomie słodkości nie ma co tu pisać. Za to sądzę, że dla osób, które mało solą, batonik może okazać się za słony.

Przy pierwszym gryzie sama nie wiedziałam czy ten słonawo-kwaśny smak do mnie przemawia. Jednak po trzech kęsach byłam już pewna, że taki wytrawny batonik świetnie sprawdzi się u mnie jako szybka przekąska. 

Ocena: 5,5 / 6



Kto poznał już tego Farmera? :)

24 komentarze:

  1. U nas nie sprawdza się taki rodzaj przekąski solo. Ale za to pokrojony w paseczki czy kosteczkę nadaje smaku innym daniom i sałatkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Sałatka z batonikami" brzmi ciekawie :D Lubię suszone pomidory w sałatkach, więc i sałatką z tym batonem nie pogardzę ;)

      Usuń
  2. Testowałam Farmerów w ramach współpracy ze "Zmiany Zmiany", ale chyba nie przekonały mnie one na tyle, żebym sama po nie sięgnęła. Pamiętam, że ten przypominał mi sos do pizzy właśnie przez pomidory i oregano :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chociaż w minimalnym stopniu zaspokoi ochotę na pizzę ;D

      Usuń
  3. Jadłam go niedawno, jak potrzebowałam czegoś dziwnego - tak zapamiętałam tego batona i sprawdził się znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten baton jest właśnie świetny w sytuacjach, kiedy nie wiemy co konkretnie chcemy zjeść :D

      Usuń
  4. Coś co nie w mój gust smakowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam, ale skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam go i nie bardzo mi smakowało :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem, że nie jest to baton w moim guście... dla mnie sól to "zło wcielone" :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale ciekawa przekąska. Lubię tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej by u mnie nie przeszedł - nie lubię pikantnych rzeczy, a takie batony raczej mnie odrzucają xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm baton warzywny ciekawe czy by mi posmakował :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ukochany! Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko mi je znaleźć. ;-; Szkoda, ze nie spełnił właściwej roli pikantności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakieś 2 lata, może nawet mniej, będzie można go spotkać w większości popularnych supermarketów ;)

      Usuń
  13. Ciekawy batonik :) Lubię suszone pomidory, więc chętnie go spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę jaki baton :) Nie miałąm okazjii jeszce próbować :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy zobaczyłam go pierwszy raz w sklepie wiedziałam, że muszę go wypróbować... i nie zawiodłam się. Jak dla mnie jest świetny :).

    OdpowiedzUsuń