poniedziałek, 4 września 2017

Kasza Gryczana Pieczone Warzywa & Zioła Kuchni Włoskiej, Biedronka Natura Food - recenzja


Już niedługo nowy rok akademicki. Z tego powodu coraz częściej szukam pomysłów na szybkie potrawy. Jest wiele prostych ,,studenckich” przepisów, ale może tak by spróbować czegoś jeszcze łatwiejszego? Dania, które wymaga jedynie 15 min gotowania?


 Kasza Gryczana Pieczone Warzywa & Zioła Kuchni Włoskiej


Cena: 1,99 (zł)

Zakup: Biedronka

Skład



 Wartości odżywcze


Recenzja: Tuż po otworzeniu opakowania czuć intensywny zapach przypraw, takich jak czosnek, oregano i pomidory. Po przygotowaniu dania do gry wchodzi aromat kaszy gryczanej, świetnie komponujący się z przyprawami. Smak potrawy nie jest już tak intensywny jak jej aromat (być może to moja wina – nie wysypałam części przypraw, które przykleiły się do opakowania). Nie rozpisując się – danie to smakuje po prostu jak przyprawiona kasza gryczana . Warzywa takie jak pomidory suszone, czy też marchew nie wnoszą tu zbyt wiele. Czuć je bardziej w konsystencji niż w smaku. Mimo wszystko mieszanka jest smaczna i stanowi dobrą bazę do obiadu jak i świetnie sprawdzi się w roli dodatku do dań mięsnych.

W skrócie: Podczas kupna mieszanki obawiałam się, że jej przyprawy będą odpychały mnie aromatem. Otwarcie opakowania utwierdziło mnie w tym przekonaniu, jednak już gotowa potrawa zmieniła moje nastawienie. Samo danie jest nieco nudne w smaku, ale w kuchni zawsze można pobudzić swoją kreatywność i dodać do mieszanki coś od siebie.

Ocena: 4,5/6 

mieszanka przed ugotowaniem


Próbowaliście tego dania? :)

32 komentarze:

  1. Kaszę gryczaną lubię, choć chyba najmniej ze wszystkich kasz:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, ale nie próbowałam - i tak musiałabym dodać do tego tonę warzyw :P Ale ciekawa jestem tej mieszanki przypraw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tona warzyw sprawdzi się tu idealnie :D

      Usuń
  3. Mam, ale jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam - dostałam w prezencie, ale kiedy spojrzałam na skład i zobaczyłam ilość soli, zaczęłam się obawiać. Teraz widzę, ze nie tylko soli mogę się bać - czosnek... nie lubie i nie mogę. Może gdyby dodać do tego kilogram warzyw i coś jeszcze to to by sie zgubiło - no i przynajmniej mozna by poczuć, ze się coś zjadło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon na warzywa cały czas trwa, więc można z tej okazji skorzystać ;)

      Usuń
    2. Żal nie skorzystać :) Ostatnio zajadam się marchewką z ogródka :D Ciekawe, czy już buraczki urosły na tyle by można było je zjeść ;D

      Usuń
  5. Uwielbiam kaszę gryczaną i tą ciemną paloną i też jasną nie paloną w sumie biała gryczana kasza smakuje lepiej :) ma też więcej wartości odżywczych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ma ostrzeżenie o glutenie. Myślę, że przy takim składzie mogli się pokusić o certyfikat bezglutenowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam je w Biedrze, ale uznałam, że wieki miną zanim to zjem (i to za sprawą terminu ważności :D) i nie wzięłam :D Wygląda bardzo smakowicie, no i skład super jak na taki produkt :) Choć patrząc na zawartość soli, dla mnie mieszanka byłaby za słona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić jak ja i nie wsypać przyklejonych do opakowania przypraw :D Chyba dzięki mojemu lenistwu mieszanka nie była słona ;)

      Usuń
  8. Bardzo lubię kasze gryczaną :) Pyszna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie jak bym ją użyła jako dodatek do dania :) Wtedy ta mieszanka naprawdę staje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba nawet wielu składników, by stworzyć z tej mieszanki pyszne danie ;)

      Usuń
  10. Ooo jeszcze tego cudeńka nie widziałam w Biedronce, ale chętnie się skuszę :D Taki dodatek do mięsa to fajne urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce mieszanka pojawiła się gdzieś w lipcu. W moim mieście do dziś leży na półkach, ale nie jestem pewna, czy jest w stałym asortymencie Biedronki.

      Usuń
  11. Bardzo lubię kaszę gryczaną, ciekawa opcja, może wypróbuję jako dodatek do obiadu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupiłam na słodko wersje, mogłam wziąć i kaszę gryczaną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, jak ja lubie takie nowości :D idealne dla mnie :D zycie studenckie sie zacznie to na nic czasu nie bedzie :D dzięki! :D
    czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam, ale wolałam wziąć kasze jaglaną. Nie napisałaś czy tez miałaś problemy z jej ugotowaniem. Moja była w stanie pomiędzye nie-, a ugotowaną. Przyprawy się jednak fajnie również skomponowały w przygotowanym daniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o czas gotowania - na opakowaniu tego typu dań, jak i kasz czy też makaronów zwykle podany jest właśnie taki czas ,,pośredni" określający efekt al dente. Dlatego lepiej jest gotować według swoich preferencji, 3 minuty gotowania dłużej potrafi wiele zmienić ;)

      Usuń
  15. Ostatnio kupiłam kaszę gryczaną, także wypróbuję. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji próbować tego produktu, ale chętnie wypróbuję z ciekawości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kasze gryczaną mogłabym jeść samą, z sosami, warzywami, mięsem.. dosłownie ze wszystkim :D uwielbiam kasze! I ogólnie ma bardzo dużo wartości spożywczych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, ale chyba lepiej po prostu ugotować kaszę i ją przyprawić :) Raczej nie zajmie nam dużo więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Jest teraz wiele ciekawych mieszanek suszonych warzyw, które potrafią nadać potrawom charakteru.

      Usuń
  19. Uwielbiam kasze gryczana w każdej postaci :)

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kaszę gryczaną z wołowiną, a dzisiaj u mnie ryba po grecku
    https://zolza73.blogspot.com/
    https://goodmorning73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla nas jest to fajne rozwiązanie jak nie ma się pomysłu na jedzenie a do tego nie ma się czasu na kombinowanie :) W takich chwilach dania SyS nam pomagają, więc i tą saszetkę wypróbujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałyście innych saszetek? Ja pierwszy raz mam do czynienia z takimi mieszankami z dobrym składem ;)

      Usuń